פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

בשעה טובה פתחתם עסק וכעת אתם קוצרים את הפירות הראשונים. אז בני המשפחה שלכם יודעים עליכם, וכך גם החברים הקרובים. אט אט באים אליכם עוד לקוחות, אבל כל זה אינו מספיק. אתם יודעים שאם אתם רוצים להרחיב את היריעה ולקדם עניינים, עליכם לפרסם את העסק שלכם ברבים ולהתחיל לצבור לקוחות. בימינו, כידוע, עסק שאינו נמצא בגוגל משול לעסק שאינו קיים. אך פרסום בגוגל דורש מיומנות וידע רב. 

פרסום בגוגל – האם אפשר ללמוד את זה לבד?

בעיקרון, כן. אפשר ללמוד פרסום בגוגל באופן עצמאי, השאלה היא האם אתם פנויים לכך. אם אתם מתכוונים ללמוד איך לקדם את העסק שלכם, עליכם להכיר מונחים בסיסיים רבים מעולם הפרסום, כמו ההבדל שבין קידום אורגני לקידום ממומן, או איך עובדת מערכת גוגל אדוורדס. לשם כך יידרשו לכם ימים רבים שבהם תצטרכו לשבת מול המחשב, לקרוא מאמרים רבים, לצפות בסרטונים ואולי אף להירשם לקורסים. ובינתיים, כשאתם לא יכולים להקדיש את מלוא מרצכם לעסק שלכם, הוא הולך ונפגע. 

מדוע כדאי לפנות לסוכנות פרסום מקצועית? 

אם תפנו לסוכנות מקצועית לפרסום ושיווק בגוגל, תוכלו ליהנות משורה ארוכה של שירותים איכותיים. כאשר מקצוענים עובדים על האתר ועל קידום העסק שלכם, הם יכולים להציל אתכם מטעויות של מתחילים. כמו כן, ברגע שיש אנשי מקצוע שמטפלים בכל מה שקשור לפרסום בגוגל, יש לכם זמן לפנות את ראשכם ולבכם לעסק שלכם. 

הדגשים שעליכם לדעת לפני תחילת העבודה

אם תחליטו לפנות לסוכנות פרסום בגוגל מנוסה ומקצועית, תוכלו לחסוך מעצמכם טעויות:

  • לא מקימים חנות אונליין – ישנם בעלי חנויות המסתפקים בחנות הפיזית שלהם בלבד ומוותרים על היתרונות של החנות הווירטואלית בטענה שהלקוחות לא ירכשו דרכה. העניין הוא שלעתים ההיפך הוא הנכון. סוכנות הפרסום יכולה לבחון את העסק שלכם ולקבוע אם הוא זקוק לחנות וירטואלית או לא. 
  • לא ממקמים לחצן “חייג” באתר – הסתיימו הימים שבהם אנחנו צריכים לכתוב את מספר הטלפון של העסק על גבי נייר ולאחר מכן לחייג. אם אתם חושבים שאין לכם מספיק פניות דרך האתר, אולי אתם זקוקים ללחצן חיוג בתוך האתר. כך שהגולשים יוכלו לחייג ישר אליכם. 
  • לא מפעילים קידום ממומן מחשש שהמתחרים ילחצו על המודעות – ויש בכך היגיון. ברגע שאתם ממקמים הודעה ממומנת בגוגל, אתם משלמים על כל קליק. מתחרים יכולים בהחלט לנצל זאת וללחוץ על ההודעות. עם זאת, כיום גוגל עושה כל שביכולתה כדי לתפוס את המקליקים הבעייתיים שרוצים לסיים לכם את כל המכסה, ובמקרים מסוימים אף מחזירה את הכסף ללקוח שנפגע.

אלה רק כמה מבין הטעויות שכל בעל עסק יכול לעשות בתחילת דרכו. טעות נוספת היא אי פנייה לסוכנות פרסום, בגלל חוויה לא נעימה שעברתם עם סוכנות פרסום קודמת. אבל כמו בכל תחום, גם בפרסום בגוגל יש מקצוענים ויש חובבנים. משום כך, עליכם להקדיש זמן ומחשבה כדי להגיע אל המקצוענים. 

עוד מאמרים מעניינים באתר

אהבתם את המאמר? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

רוצים להישאר מעודכנים?

השאירו כתובת מייל, ותבלו את כל שחדש ישירות אליכם.

מאמרים אחרונים באתר